پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

منطق شیطان

فی البداهه می نویسم چون اگر صبر کنم تا ایده اش در ذهنم شکل بگیره بازم کار دیگه ای پیش میاد و یادم میره!!

همین الان کتاب «منطق شیطان» نوشته امین قضایی عزیز  از انتشارات الکترونیک مایند موتور رو تموم کردم. منطق شیطان تحلیلی هست ماتریالیستی از کتاب عهد عتیق یهودیان. بررسی سیر تحول یهوه خدای یهودیان و دین یهودیت در سیر تاریخ و تغییرات نحوه تولید از دامپروی به کشاورزی و یکجا نشینی تا سقوط و زبونی قوم یهود...

کتاب فوق العاده ایه مخصوصا اینکه مثل سایر نوشته های امین نثر بسیار بسیار ساده ای داره که برای توده مردم قابل درک و فهمه و در عین حال حاوی نکات ارزشمندی هست که دید جدید و جالبی را از تکوین دینهای سامی ارائه میده.

شدیدا توصیه می کنم.

از این لینک میتونید در مورد این کتاب بخونید و دانلودش کنید




نظرات 5 + ارسال نظر
دختربهار سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام دامون جونم. مرسی که نوشتی
من منتظر اون خبر خوبه هستم ها
دامون جون من تا حالا کتابی توی این سبک نخوندم اینو از اون لینکی که دادی و توضیحاتی راجع به کتاب نوشته بود فهمیدم.
فکر کنم یه کم پیش زمینه تاریخی-فلسفی میخواد.
کاش خودت یه کم راجع به مزمون کتاب توضیح داده بودی.

دختر بهار نازنین
مرسی از کامنتت. به نظر من که اصلا پیش زمینه نمی خواد. متن کتاب خیلی روون و ساده است. داستانهای عهد عتیق رو که تقریبا همه مون باهاش آشنا هستیم (مثل قربانی کردن اسماعیل٬ داستان یوسف٬ یعقوب و سارا و راحیل٬ خروج قوم اسرائیل از مصر به رهبری موسی و هارون و...) و سیر تغییرات یهوه از فرمانهاش گرفته یا نحوه برخورد با قوم یهود و سایر اقوام را از منظری دیگر و با دیدی ماتریالیستی بررسی میکنه.
به نظر من که کتاب فوق العاده ای یه!

فریده سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
کتاب را دانلود کردم تا بخونم. اصولا از اساطیر و داستانهای بنی اسرائیل تفاسیر متعددی میشه کرد یعنی در مورد هر ملتی همینطوره...خب حالا باید دید تفسیر این کتاب چیه.
در مورد کامنت قبلی هم ناسلامتی من دو سالی میشه اینجا رفت و امد دارم! تولدت را یادم بود اصولا خیلی از نوشته هایت را یادمه چون طوری می نویسی که ادم یادش نمیره.

بله حق با توئه ولی به نظرم این تفسیر از دیدی بسیار نو به قضیه نگاه میکنه...
امیدوارم بخونی و نظرت را بنویسی
در ضمن خیلی ها مدتهاست که اینجا میان و میرن. خیلی ها دوستان خوب و صمیمی حتی در بیرون از دنیای مجازی بودن
اما تولدم یادشون نبود!! برای همینم تبریکت برام جالب و ارزشمند بود دوست خوبم

داستان‌گو چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 03:30 ق.ظ http://LAM2.blogsky.com/

چه کوتاه نوشتی/ تو که کتاب رو خوندی بیش‌تر بگو نظرت چی هست/ مهم نیست که فنی باشه/ این جا همه دور همیم!/ به هر حال از معرفی کتابی که می‌گویی خوب است خرسندیمم!/ بیا ما (لم) و تو به یک‌دیگر لینک دهیم/.

کلا فکر میکنم من با تعریف کردن مشکل دارم!! حالا چه در مورد فیلم چه کتاب!!
البته در لینکی که گذاشتم خیلی خوب در مورد کتاب توضیح داده اما باشه دوست عزیز من بعد اگر کتابی معرفی کردم سعی میکنم بیشتر در موردش توضیح بدهم.
در ضمن لینکتان کردم

داستان‌گو چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 03:30 ق.ظ http://LAM2.blogsky.com/

اصلن پاشو بیا تو لم بنویس/.

پیشنهاد وسوسه کننده ایه!!!

بی نام و قابل انتقال به غیر پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام
کاشکی بتونم دانلودش کنم.
راستی منو که میشناسی.
همونی که سر زده بهت زنگ زد و خوشحال بود و دید که خوشحالی.
آره دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد