پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

ساعت 1:18 صبحه.

Before Sunrise و Before Sunset را دیدم و الان که دارم Before Midnight را دانلود می کنم تنم یخ کرده از ترس!

اگر گذشته و حال زندگی یک نفر در دو سری از یک تریلوژی نمایش داده بشه، اگر آدمی تجسم عینی خودش را ببینه که در شخصیت یک کاراکتر فیلم متبلور میشه و شکل می گیره چه تضمینی وجود داره که قسمت سوم آینده واقعی همان فرد واقعی نباشه؟

ها؟

من از آینده می ترسم...

نظرات 6 + ارسال نظر
phil چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 11:53 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

سومیشو دوست نداشتم مرده مثل حیوون ها رفتار می کرد.

نام دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

کلن رد کردی دیگه ! نه ؟ دنبال اینده ت تو فیلما می گردی ؟
عجب جای عجیبیه این استرالیا !
تو لاست یکی می گفت نزدیک ترین جا به جهنمه بدون اینکه بسوزی !

shiva پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 05:38 ب.ظ

با وید میخوای به نیروانا برسی؟؟یعنی اینقدر احمقی؟!

کاپیتان دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 07:15 ب.ظ

اصلا تو این نیروانا به من نییشان بده

سیا جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 10:51 ق.ظ

منم گرفتم این فیلمارو ولی هنوز ندیدم .. سومیش رو ندیدی ؟ بیا بیا یه کم فعال شو تو این بلاگت بلکه منم انگیزه بگیرم . البته باید این یکی دو ماه بگذره و نقل مکان کامل بکنم و جا بیفتم فک کنم تغییراتی خواهم کرد ...

دختر بهار سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 12:30 ب.ظ

نمی دونم چجوری بابت معرفی این فیلما ازت تشکر کنم. تمام کارتهای بر خورده ذهن منو مرتب کرد(سومیش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد