پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

من

 

خیلی خودخواهم

نظرات 10 + ارسال نظر
تایماز سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 02:47 ب.ظ

خب بعدش؟ دیگه چی؟ خودخواهی زیاد خوب نیستااااااااااا

تایماز سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

واااااااااااویلا
واااااااااااااویلا
منو باش که فکر میکردم آهنگ درست و درمون گذاشتی!!
خیلی بدم اومد راستش!
این اثر یک دزدی فرهنگیه خانوم محترم
اینو لوییس چکناواریان که یک ارمنیه روی آهنگ ساری گلین گذاشته و توی ایران یه کمی فارسی هم بهش بند کردن
نکته جالب توجه اینه که این آهنگ رو ارمنستان با وقاهت تمام به نام خودش ثبت کرده و همه جاشو عوض کردن ! ولی احتمالا نتونستن به جای ساری گلین کلمه دیگه ای بذارن
من آهنگ ساری گلین رو که عالم قاسیموف با دخترش توی اتریش ( فکر میکنم اتریش) اجرا کرده اگه بخوای برات میفرستم
فقط لطف کن به احترام خونهایی که توی قراباغ توسط ارامنه ریخته شده و به احترام قبر بزرگترین موزیسین آذربایجان (اوزییر حاجی بیف ) که قبرش رو توی قراباغ آغول گوسفند کردن این آهنگ ولد الزنا رو از روی وبت برداری
ممنون

سیاست کثیف رو وارد موسیقی نکن
از این کار به شدت متنفرم
موسیقی یه زبان جهانیه. مخصوصا موسیقی خوب. به احترام تمام خونهایی که توی تمام خاکهای تمام کشورهای جهان ریخته شده این موسیقی رو میذارم باشه. درد تمام ملتها توی این موسیقی هست. و دیگه اینکه حقیقت همیشه حقیقت میمونه حتی اگه یه عده کوته فکر بخوان عوضش کنند. بذار بگن ساری گلین مال ارمنی هاست. مال فارس هاست. چه اهمیتی داره اصلا مال کیه. مهم اینه که قشنگه و هست و هر ملتی درد و آرزوهای خودش رو توش پیدا میکنه. برش نمی دارم تایماز عزیز. گفتم که خودخواهم!! دیی

پرویز سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

به تماشای آبهای سپید... ایول
عجب مجسمه ای ...
نیچه میگه <فروتنی> مثل این میمونه که بگی: بابت برتری هام از شما عذر میخوام ...
پس خودخواه باش ولی زیاد به روی مردم نیار

تایماز چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

متاسفم! من سیاست رو وارد موسیقی نمی کنم من دارم از یک دزدی فرهنگی حرف میزنم! من خودم این کاست رو داشتم
اما وقتی از ماهیت ماجرا باخبر شدم تازه فهمیدم چه خبطی کردم!
منم خودخواهم! دوستی وبلاگی ما تا زمانی که این موسیقی رو بر نداری از امروز تموم میشه! دیگه اینجا نمیام : دیییی
به : دی نگاه نکناااا! به خدا دیگه نمیام
اگه قشنگه اصلش رو بذار

تایماز عزیز
با اینکه اصلا دلم نمی خواد دوستی خودمون رو به خاطر همچین مساله ای از دست بدم اما مختاری هر تصمیمی که به نظرت درست میاد بگیری همون طور که منم در این مورد مختارم
فقط می تونم بگم که متاسفم
همین

مهدی هومن چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

عجب آدمک خودخواهی . همه چیز رو از این زاویه کوچک می بینه و حاضر نیست این حلقه رو گسترش بده . حتماً دنیا رو به کوچکی همین حلقه خواهد دید

۶۵ جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://63-65.blogfa.com

بمون همینطوری ! به خدا !

دختر بهار جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام دوست من
عکسه خیلی جالبه.
خیلی خودخواهی مرموزه و موذیه و ترکش هم خیلی سخته

ارادتمند شما جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://WWW.airpower.blogfa.com

شهادت سرباز سرافراز آسمان ایران
قهرمان ارزنده کاراته کشور

سروان خلبان شهید عبدا... برادران قوامی


را به عموم دوستداران خاک پ=اک ایران تبریک و تسلیت عرض میکنیم

دامون جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 06:50 ب.ظ

جوابی برای یک کامنت منتشر نشده!:
شما حتی یک اسم مستعار هم ننوشتید اونوقت انتظار دارید که طرف کلامتون حالا هر کی که باشه زندگیش رو براتون عریان کنه؟! خوشحال میشم که اول از همه بشناسمتون بعد این چیزی رو که پرسیدید تایید یا رد کنم

دامون شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

باز هم جواب برای یک کامنت منتشر نشده!
با این اوصاف نمی تونم بهتون جواب بدم. خودتون قضاوت کنید چنین چیزی رو از هر کس دیگه ای هم که می پرسیدید اون هم اینطور ناشناس (هرچند زیاد هم ناشناس نیستید!!) جواب نمیداد چون این قضیه مربوط یه تنها یه نفر نیست. پای دو نفر در میونه و نفر دوم شاید راضی به گفتنش نباشه. میفهمید که! از آقای مدرسی بپرسید اگر صلاح دونستند بهتون میگن.
معذرت میخوام که نظرتون رو منتشر نمیکنم. برای خودم دلایل موجه و منطقی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد