پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

بدم! بد!!

لیست فعالیتهای من از اول سال:

 

  • دقیقا 10 روز، نه 9 روز (دیروز رو بیرون بودم) استراحت مطلق در رختخواب
  • نوش جان کردن 3 عدد پنی سیلین و 3 عدد دگزامتازون
  • میل فرمودن مقادیر عظیمه ای از کپسولهای آموکسی سیلین
  • سرفه به مقدار... (مقدارش از دستم در رفته!)
  • آب دماغ همراه با سایر مخلفات به اندازه یک بسته دستمال کاغذی کامل
  • میل کردن مقادیر متنابهی (این املاش درسته؟) از قرصهای رنگارنگ. از سرماخوردگی بگیرید تا استامینوفن و این صورتی ها چی اند؟ بروفن و...
  • راستی دندونم هم نامردی نکرد و حسابی شرمنده ام کرد. پس کیسه آب گرم و انواع آنتی بیوتیک هارو هم به لیست اضافه کنید.
  • فشار خونم هم خجالتم داد و گفت تو بمیری از 8 روی 4 بالاتر نمیرم. اصلا اصرار نکن

 

نگران نباشید دیروز دکتر گفت که خطر مرگ منتفی شده

چه (خوب یا بد؟!!!)

نظرات 6 + ارسال نظر
آوای خاموش دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://360.yahoo.com/behijoon64

سالی که نکوست از بهارش پیداست!!! (البته امیدوارم این ضرب المثل برای تو در طول سال نتیجه ی عکس بده)

سیاوش دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

هه هه هه هه .. ایول چه پر کار بودی بچه ... گفتن سال نو آوری دیگه نه اینجوری که ! از سربازی برای بسته های انرژی می فرستم هرچند اونجا قحطی مطلقه !! سالم و سر زنده و از این حرفا باشی دامون جان

تایماز دوشنبه 12 فروردین 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام
خب! اول از همه باید حرفایی رو که تو وبلاگم نوشتی بهت برگردونم:
۱) حالا که تند و تند مریض میشی یه سر به یه روانشناس بزن ( من نمیگم ژاپنی ها میگن آقا دامون!)
۲) بادمجون بم آفت نداره یا مردار اسگی یانماز :دی)

و... امیدوارم این آخرین سرماخوردگی سال ۸۷ باشه و همیشه سرپا و شاد و خوش باشی. اگر هم همیشه نشد خوشیهات به ناراحتیهات بچربه!
شاد شاد زی

بهروز مدرسی سه‌شنبه 13 فروردین 1387 ساعت 03:56 ق.ظ http://www.oldpilot.ir

الهی نبینم دامون عزیزم از این حرف ها بنویسه .. واقعآ با خواندن حرف هایت ... بغض ام گرفت . اگر خجالت نمی کشیدم واقعیت رو هم می گفتم ... یعنی حتی گریه هم کردم ..
آخه نمی دونی چقدر روی تو تعصب دارم .. عین پاره تن من هستی .. به خداوندی خدا بد جوری جا خوردم .. اول فکر کردم داری یه قطعه ادبی رو تحویل خوانندگانت می دی ... وای که چقدر ناراحتم کردی ...
بلد نیستم دعا کنم ... فقط از صمیم قلب می خواهم حالت هر چه زودتر خوب بشه .. عزیزم .. بهترین عشق ها رو در بهار برات آرزومندم .. بهاری مملو از شکوفه و عشق .. می دونی که چی می گم ؟ می دونی شکوفه کیه ؟
اصلآ نطق ام رو کور کردی .. پا شو .. دارو ها رو بریز دور .. پنجره رو باز کن .. تصویر ( ح ) رو از لای کیف ات بیرون بیار .. به چشم هایش خیره شو ... در حالی که بوی بهار رو حس می کنی ... به قدرت عشق فکر کن که واقعآ معجزه می کنه .. بعدش هم یک پیامک به شیراز .. دیگه تمومه .. باور کن جدی می گم . اصلآ خودت رو نینداز ... شاید کمی بخور اوکالیپتوس برات بد نباشه ... بعدش یه دوش آب گرم خیلی داغ .. آن قدر بمان تا قلبت بگیره .. بعد یه لیوان آب پرتقال با دو تا آسپرین .. زیر دو تا لحاف گرم بخواب .. و به عشق فکر کن .. وقتی بیدار شدی چیزی از رخوت نمی بینی .. قدرت عشق رو باور کن عزیزم .. خیلی دوستت دارم .. اگه بگم درد و بلات به من بخوره ، می گی اغراق می کنه .. فراموش نکن چشم هایم هنوز هم خیس هستند .. ولی آن چه گفتم انجام بده .. جوون عمو یه بار به حرف من گوش کن .. اگه بد دیدی دیگه به حرف ام توجه نکن
سال نو هم مبارک ... سال دیگه خونه ح تو شیراز ... با یه غذای قیمه بادمجون مرا میهمان کن ... تا بعد

تایماز جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

میشه تیتر این پستت رو عوض کنی؟ چه معنی داره آدم اول سال اینجوری داد بزنه بدم بد؟!!!
حالا که خوب شدی اینو عوضش کن

یوسف جمعه 16 فروردین 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://metaphoricalthinking.persianblog.ir/

سلام.
«معتنا به» یعنی قابل اعتنا- قابل توجه- شایان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد