پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

کویر

کویر- نقل قول شماره 2

کویر انتهای زمین است. پایان سرزمین حیات است. کویر، این هیچستان پراسراری که در آن دنیا و آخرت روی در روی همند. دوزخ زمینش و بهشت آسمانش و مردمی در برزخ این دو...

کویر! آنجا که همواره طوفان خیز است و همواره آرام. همیشه در دگرگون شدن است و هیچ چیز دگرگون نمی شود. همچون دریاست اما نه دریای آب و باران و مروارید که دریای خاک و شن و غبار

آنچه در کویر زیبا می روید، خیال است. این تنها درختی است که در کویر خوب زندگی می کند، میبالد و گل می افشاند و گلهای خیال، گلهایی همچون قاصدک، آبی، سبز و کبود و عسلی... هر یک به رنگ آفریدگارش...

آسمان کویر سراپرده ملکوت خداست. آری در کویر خدا حضور دارد...

ادامه دارد...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم
ممنونم که بهم سر زدی و نگران حالم بودی
مطالب قشنگت رو خوندم خیلی من هم کتاب کویر شریعتی رو خوشم میاد .ممنونم ازت
خیلی شرمنده هستم به خدا
همین الان میلت رو باز کردم و میخوام بخونم و الان خوندم
مبارک باشه. ایشالا که یه کار خوب هم پیدا میکنی اصلاغصه نخور همه چیز درست میشه کسایی که دلشون پاک هستش هیچ موقع کارشون به مشکل نمیخوره
حتماْ حتماْ الان اون رو برات اتچ میکنم
موفق باشی

خاطره چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام
کویر شریعتی خیلی قشنگه

من برعکس شما اگر از کتابی خوشم بیاد بارها میخونمش در طی سالهای متوالی
و طبیعیه که سالهای بعد چیز بهتری ازش درک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد