پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن!!!

۶

انتظار کشیدن فقط تو یه حالت قشنگه

اگه منتظر چیزی باشی که مطمئنی اتفاق نمی افته

در غیر این صورت

انتظار، دردناکترین و سخت ترین راه خود کشی یه

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

این حرفت یعنی چی!!!!
یکم اهسته ..
یواش تر
اونجور که من فهمیدم یه قراری هست بین خودتون...
هیچ موقع زود قضاوت نکن
شاید اگه داستان زندگی من رو بدونی
میبینی که در برابر اون خیلی خیلی شرایط بهتری داری
الان ۹ روز گذشته بابا اون هم تورو دوستت داره
بهت قول میدم ...
اگه خواستی زندگیم رو قسمتهایی برات میل میزنم تا بخونی
البته من میل تو رو ندارم

فری ـ۴ ۶ جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://kasrakoochooloo.blogfa.com

من امشب فک می کنم که دیگه می میرم
واسه اینکه تورو من از دست دادم
می خوام بگم پشیمونم از رفتارم
من من تورو عذاب از قصد دادم
.
.
.
یادت میاد چه شبایی قدم زدیم با هم؟
یادت میاد چه شبایی می خندیدیم با هم؟
یادت میاد چه شبایی که تو قهر می کردی تا من با شاخه گل بیام پیشت بگم بمون با من!
.
.

ب.آوای خاموش شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://avayekhamush.persianblog.com

انتظار ، سر پیچ جاده ، کنار ریل قطار ، کنار باند فرودگاه، کنار جوی متعفن کنار خیابان ، مقابل شیک ترین پاساژ شهر ، انتظار، برای آمدن او ، برای رسیدن به او ، برای دیدن ، برای دیده شدن ، انتظار ، تلخ برای شیرین ، شیرین برای تلخ ، انتظار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد