پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن!!!

۸

هر کسی برای اینکه 15 روز برای خودش زندگی کنه یه دلیلی داره. اما اگه می خوایین دلیل منو بدونین باید بهتون بگم که:

این 15 روز پایه و اساس یه قوله. قولی که عمل کردن بهش مستلزم اینه که تو بتونی 15 روز برای خودت زندگی کنی!! و حالا که 8 روز گذشته کم کم به این نتیجه می رسم که مسیری که باید برای انجام اون قول طی بشه سخت تر از عمل کردن بهشه. خیلی سخت تر.

عقابی که بالهاشو سوزونده بود که برای همیشه با زمینیها باقی بمونه، به من قول پرواز داد و برای عمل کردن به قولش 15 روز فرصت خواست

حالا بعد 8 روز من دیگه کم کم به این نتیجه می رسم که اون  هم قولش رو فراموش کرده، هم مهلت 15 روزشو و هم منو!

 اما

من ادامه میدم.

 برای من دیگه مساله بودن یا نبودن تو نیست. آخه تو همیشه هستی حتی اگه نباشی!! کمیت بودنت خیلی وقته که مفهومشو برای من از دست داده. می خوای نباشی؟ خوب نباش!!!

اما

من ادامه میدم.

برای من دیگه مساله عمل کردن یا نکردن به قولت نیست. چون من از این بازی راضیم! از این بازی با اعداد. از زندگی کردن برای خودم

من ادامه میدم

نه برای 7 روز باقی مونده. که برای تمام عمرم!! این بازی رو تو شروع کردی اما

من ادامه میدم

و یادت باشه که

از هر روزی که دلت بخواد

می تونی به من ملحق شی

منتظرتم  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد