پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

امروز...اینجا

چند ماه پیش قسم خوردم که تا وقتی روزی مثل امروز نرسیده دیگه اینجا هیچی ننویسم!

خوشحالم که به قولی که به خودم دادم عمل نکردم و نوشتم!

امروز که اون روز رسیده یکی از بهترین دوستانم دیگه کنارم نیست. دوستی که نبودش رو الان٬ الانی که اینجام بیشتر حس میکنم.

پرویز عزیزم ممنونم که تشویقم کردی که قولم رو بشکنم.

همیشه می گفتی من مطمئنم تو می آیی. ای کاش امروز بودی...ای کاش...

تو عاشق زندگی بودی. منم میخوام از امروز عاشق زندگی باشم و هر لحظه عمرم رو زندگی کنم و لذت ببرم.

اینکه اینجام حس خوبیه

ممنونم از خودم که آرزو کردم و تلاش کردم و موفق شدم :)

نظرات 7 + ارسال نظر
دختربهار یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

هر روز میومدم اما مطلب جدیدی ننوشته بودی
خوشحال شدم دیدم یه مطلب جدید اینجاست.
(-:

مرسی دختر بهار عزیزم
راستی...همیشه شعبان یه بارم.... ;) :D

فریده دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

بگو بگو چی کار کردی اینهمه خوشحالی؟؟

یه کاری که برام خیلی مهم بود فریده جان
کاری که باور نداشتم بتونم انجامش بدم اما دقیقا وقتی باورش کردم و واقعا و از ته دل خواستم اتفاق افتاد....
:)

م.ا. هومن دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.sherepaqrsi.persianblog.ir

خوشحال شدم که دیدم دوباره اینجا مطلب نوشتی . راستی شما کجایی ؟ امیدوارم قابل گفتن باشه

مرسی هومن جان
جای دوری نرفتم...همشهری شما شدم :)

م.ا. هومن یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.sherepaqrsi.persianblog.ir

عجیبه من جای شما نیستم و شرایط شما رو ندارم . اما فکر می کنم اگه من اهل یه جای زیبا مثل آذربایجان بودم هیچوقت از اونجا به جای دیگه اونم تهران نمی رفتم . فکر می کنم با یک سال زندگی تو تهران معنی تحقیر اجتماعی رو مثل ساکنین تهران درک کنی .

هومن جان من با نظرت کاملا موافقم اما گاهی وقتها آدمها به جایی می رسند که زیبایی دیگه ارضاشون نمیکنه. آرامش براشون همه چیز نیست. محیط امن خانواده بهترین گزینه شون برای ادامه زندگی نیست و...
میدونی تو چنین شرایطی باید انتخاب کنی و من انتخاب کردم! میدونم شرایط زندگی در اینجا رو و الانم دارم لمسش میکنم اما دلایل دیگه ای دارم که این شرایط رو برام قابل تحمل که هیچی حتی لذت بخش میکنه!

خاطره سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

همین بسیار خوب است
حس خوب داشتن

فرزند نور یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:06 ق.ظ http://farzandanenour.mihanblog.com

just :D


به قول شاعر بزرگ چووووووم

اومدم به قولم عمل کنم و خوانندگانت رو ببرم آقا یا خانوم محترم.

راستی آقایی یا خانوم، محترم؟

نه که نمی دونی آخه!!!! ;)

گم نام چهارشنبه 5 خرداد 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام! بسیار اشعار خوب داشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد