پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

ترکیه۲

خوب باز هم به دلیل یه سفر دیگه به شمال دیر به روز کردم!

و اما ادامه عکسهای ترکیه...


اینجا شهر قدیمی آنتالیا یا همون کاله ایچی (Kaleici ) هست. این مجموعه نزدیک به 3000 خانه قدیمیه که در درون برج و باروهای ساخته شده از دوران یونان باستان تا زمان عثمانیها، قرار دارند. کل مجموعه خیلی زیبا و بدون کوچکترین آسیبی به بافت قدیمی شهر مرمت شده. همه خیابونهای باریک منطقه با یه شیب ملایم به بندرگاه درون شهری و قدیمی آنتالیا به اسم ایچ لیمانی ختم می شوند. مغازه های صنایع دستی بیشماری توی شهر قدیمی هست که جیب توریستهای روس و انگلیسی رو خالی می کنند! همراه با بیشمار پانسیون و هتل که در درون همون فضای قدیمی قرار گرفتند و حال و هوای متفاوتی با بقیه نقاط شهر دارند.


اینم یه نمونه اش!


و دست آخر می رسید به اینجا!! بندر قدیمی و اصلی شهر! اونقدر زیباست که فکر می کنید وارد یه کارت پستال شدید!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی هومن یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

حسابی داری تفریح می کنی دامون جان . امیدوارم همیشه شاد باشی .
می گم بهتره ما ایرانیها نحوه جیب خالی کردن توریستها رو از ترکها یاد بگیریم .
این عکسی هم که گرفتی واقعاً‌به قشنگی کارت پستاله
سبز باشی
مثل سیب

مهتاب دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://gahvareyebasirat.persianblog.ir

سلام:
دست شما درد نکند .. نرفته رفتیم ترکیه ..

طفل عشق جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.epika.blogfa.com

دامون جان فکر کنم منظورت کدهایی هست که برای تبلیغات گذاشتم درسته.خوب ببین من یک سری اهدافی دنبال مکینم و برای رسیدن بهشون برنامه دارم.میدونم یکم شلوغ پلوغ شده.قبول دارم.چشم سعی میکنم کمی کمتر بشه.واقعا از نظری که دادی ممنونم.بازم بهم سر بزن

cochran جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://cochran.blogfa.com

من هم درنا ها رو دوست دارم.اسم وبلاگتون واقعا برازندست.
عکس های ترکیه همیشه مثل پورتره بهشتیه.

دوست عزیز
خواستم در وبلاگ خودتون جواب بدم. دیدم بخش نظرات بسته است
خیلی لطف دارید
اسم وبلاگ شما هم زیباست
خاطره ای هم که نوشته بودید قابل تامل بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد