پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

کی٬ کجا٬ چرا؟

تازگی ها بازی فکری جدید اختراع کردم که فوق العاده سرگرم کننده و تا حدودی هیجان انگیزه و گاهی وقتها به نتایجی میرسه که حتی خودم رو هم متعجب و انگشت به دهان می گذاره!

البته ناگفته نماند که ایده اصلی این بازی رو از فیلم بنجامین باتن گرفتم.

چیزی رو که در حال حاضر در زندگیتون جریان داره در نظر بگیرید و بعد عاملی رو که باعث ایجاد اون اتفاق خاص شده رو پیدا کنید و بعد همین طور در سیر روند ایجاد این اتفاق مرحله به مرحله به عقب برگردید و این کار رو تا جایی که حافظه تون و وقتتون اجازه میده ادامه بدید. و ببینید به کجاها میرسید!!

مثلا چند روز پیش با خودم فکر می کردم که چرا معلم شدم و بلاخره به این نتیجه رسیدم که اگه برادر پدربزرگم سیگاری نبود من هیچ وقت این شغل رو نداشتم!! تازه چون نمیدونستم چرا این آقای محترم سیگاری شده نتونستم بیشتر از این پیش برم!!
تازه این در حالی هست که شما فقط تاثیر خودتون رو در روند ایجاد اون اتفاقات در نظر بگیرید. حالا تصور کنید که نقش افراد دیگه٬ اتفاقاتی که برای دیگران پیش اومده و حتی حوادث منطقه ای٬ ملی و بین المللی رو هم وارد معادلات کنید!! میتونید به نتایج باور نکردنی برسید. مثلا ممکنه بهتون ثابت بشه که اگر رایس وزیر دفاع آمریکا نمی شد پسرتون هیچ وقت به دنیا نمی اومد!!!


خوب... اینم یه جورشه دیگه!!


نظرات 8 + ارسال نظر
خودم جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

hamishe dar hale ekhterae bazi haye sar garm konnade hasti

مشکلی داره؟؟!

مهدی هومن یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

woooooow من یادم نمی آد صبح چی خوردم . ولی پیشنهاد فوق العاده ایه باید یه روز که وقت دارم یه امتحانی بکنم ببینم به کجاها می رسم .
راستی ممکنه بپرسم شاعر این شعری که گفتید کیه ؟خیلی دوست دارم متن کاملش رو بخونم . سرچ کردم اما چیزی یافت نکردم .شاید این هم ضمیر ناخودآگاه ذهنی من باشه که از اینجا نمود پیدا کرده . شاید قبلاً این شعر و شنیدم

حتما امتحان کن مهدی جان
خیلی کار جالبیه!!
اما راستش منظورت رو از شعر نفهمیدم!!
کدوم شعر؟
منظورت همونیه که زیر اسم وبلاگه؟
اگه منظورت اونه باید بگم یک بیت از اشعار مولاناست
عشق از اول سرکش و خونی بود
تا گریزد هر که بیرونی بود

مخلص!! چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 10:38 ق.ظ http://tabrizandme.blogfa.com/

قراره ۵۸ تا برج ۵۸ طبقه بسازند!!

دختر بهار جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

خیلی خیلی جالبه دامون جونم
حتما امتحان می کنم
این عکس چقدر جالب و گویاست

خاطره یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

کار جالبیه
تا چه حد مطمئنی که درسته
گرچه کار جالبیه
یه جور مرور خاطرات
بنویس بد نیست
روند ربطش رو حداقل برای خودت
شاید کتابش کردی

مخلص!! چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 07:24 ق.ظ http://tabrizandme.blogfa.com/

اقا ممنون از حضور،چرا آپ نمی شی؟

پرویز جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

این همون نظریه chaos میشه دیگه. butterfly effect

آربابا کده سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.arbabakade.persianblog.ir

با سلام.... وب جالبی دارین... یه سر هم به ما بزنید ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد