پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۹ بهمن!

میدونی

اون لباس آبی خیلی بهت میاد!
با اون دکمه های درخشانش

و اون علامت کوچک پرواز

...

مهم نیست که آینده چی میشه یا چی باید بشه

مهم اینه که همین الان بزرگترین آرزوم دیدن دوباره توئه توی اون لباس آبی

مهم اینه که همین الان دلم برات تنگ شده

...

از سه نقطه بدم میاد...علامت حرفهایی هست که نباید زده بشه یا نمیتونه زده بشه.

علامت اشکهاییه که باید در خلوت ریخته بشه

علامت بغضهایی هست که نباید بشکنه

ادامه نمیدم

سه نقطه... (تو بخون D.D)


نظرات 4 + ارسال نظر
خاطره یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

اما سه نقطه خوبه
چون معلومه حرفهایی که نباید زده بشه اون کسی که لازمه میتونه بفهمه

فریده چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

اخ...این درد عشقه پس.....حالا فهمیدم.بد دردیه.

ای درد دور شدن از عشقه
دور شدن آگاهانه!
این یکی خیلی بدتره

[ بدون نام ] یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام.
پشیمون شدی یا تصمیمت رو گرفتی؟

سیب ترش سه‌شنبه 29 بهمن 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.sibtorsh.blogfa.com

...

این ۳ تا نقطه را برای تو گذاشته ام

عشق من!

همیشه اینها نشانه ی سانسور نیست

هزار حرف و تصویر و خاطره

در آن خوابیده

مثل من وقتیکه نگاهت کنم

سه نقطه بیشتر نمی بینم

تو

من

و خدا

که از دیوانگی سر به بیایان گذاشت .....

عباس معروفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد