پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

هایکوگونه!

شیشه الکل


خفته است گویا


بره سفید نزاده



از دیروز ظهر همش ذهنم رو درگیر کرده بود این تصویر کذایی. نوشتم تا شاید ولم کنه

نظرات 11 + ارسال نظر
خاطره چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سر در نیاوردم

مهدی هومن پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی در مستی هیچ انسانی رشد نمی کنه ؟
مستی از شراب ؟
یا مستی از چیزهای پیش پا افتاده در زندگی ؟ یعنی مستی از وهم و خیال ؟
انسان به بره تشبیه شده ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خنگ بودن منو باید ببخشی . چیزی نفهمیدم

عسل بانو پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://safarerooh.blogfa.com

salam
mamnon ke be blogam omadin va nazar dadin
dar hade tavanam komaketon mikonam
va
matalebe bloge man copy shode nist
faghat onaei copy shode ke pei neveshtesho gozashtam azizam
eshgh bashi
HUUUUUUUUUUUUUUUUU

فریده جمعه 19 مهر 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

یاد ازمایشگاه علوم افتادم.

مرسی فریده جان و آفرین به این درک درستت که گرفتی چی میگم!!!
واقعا ممنونم

بامداد یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.farsivfair.com

سلام دامون خانم . راستش ذهن مغشوش من که تشخیص نداد چی به چیه . اما ظاهرا فریده خانم کارش درسته .

دامون خانم من یه خواهشی از شما داشتم . شما با جناب مدرسی تماس تلفنی دارید و در جریان وضع جسمی ایشان هستید . می خواستم اگر که ممکنه در صورتی که جواب نهایی آزمایشها رو گرفتن از طریق ایمیل من را در جریان قرار دهید . آخه من هر زمان که با ایشان تماس می گیرم در رابطه با کار است و نمی خواهم که ایشان فکر کنند که من به بهانه احوال پرسی به منظور کار تماس گرفته ام . البته با شخصیت والای ایشان کاملا آشنا هستم و همچنین نمی خواهم با گذاشتن کامنت ایشان را خسته کنم و البته می دانم که ایشان دوست ندارند که خوانندگان را ناراحت کنند و به همین خاطر شاید واقعیت را آن طور که هست عنوان نکنند . به هر حال امیدوارم که هر چه زودتر ایشان سلامتی خود را بازیابند .
مدتی است که می خواهم با آقا حسین تماس بگیرم اما هر بار به دلایلی در کارها وقفه به وجود می آید . امیدوارم که این چند روزه کارها خوب پیش بره و ما بتونیم با دست پر از ایشان دعوت به همکاری کنیم . منتظر شنیدن خبرهای خوش هستم .

بامداد جان
این روزها منم به سختی با ایشون تماس میگیرم. گوشیشون اکثرا خاموشه!!! بهشون چندین بار سپردم که من رو بی خبر نذارن از نتیجه آزمایشات. اگر خبری به دستم رسید بهتون اطلاع میدم. امیدوارم اگه نیاز به پرتودرمانی باشه ایشون لج بازی رو کنار بذارن و شروع به درمان کنند. من هم نگرانشون هستم. هم از لحاظ روحی و هم جسمی.
بیخبرتون نمیذارم
منهم امیدوارم کارهاتون به خوبی پیش بره. ایشون هم همین طور!

تندیس دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

من فقط عاشق همون بره هه ام سفید و نزاده
کاشکی اونایی که بعدا سیاه می شن وزشت بمونن تو همون شیشه الکل و بیرون نیان

مرسی تندیس جان
اما من ترجیح میدم سرنوشت هیچ بره ای به شیشه الکل ختم نشه. حالا چه سفید و خوشگل و چه سیاد و زشت!!!

لعنتی پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://lanatee.blogfa.com/

سلام!
۱ گاهی پیش می آید تصویرهایی که آدم نمی داند از خواب شب قبل در ذهنش مانده و یا در کسلی غروبی زمستانی پشت چشمانش جا حوش کرده اند.به هر حال دلیل نمی شود که این طور چکش نخورده نمایششان دهند.حداقل به جای بره سفید نژاده می توانستی بنویسی ؛جنین سردرگم؛مثلا یا حتی؛مار خوش خط و خال؛
۲ به روزم.موفق باشید!

مهدی جمعه 26 مهر 1387 ساعت 06:50 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز
حالت خوبه؟
چه خبر؟
دستت درد نکنه اومدی
راستش منم یکم که به اون تصویر نگاه کردم ازش خوشم اومد
فکر کنم دارم کم کم عاشقش می شم
همش تقصیر تو بود ازش تعریف کردی

لعنتی شنبه 18 آبان 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
با یادی از شیخ خرقان و چند چیز دیگر به روزم.موفق باشید

لعنتی شنبه 18 آبان 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://lanatee.blogfa.com/

سلام!
به روزم سری بزن!

بهزاد جمعه 4 شهریور 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام
به یاد کاک فواد و بهاره خانم خیلی دوستشان داریم

بهزاد؟
کاک فواد؟
بهاره خانوم؟
میشه یه کم بیشتر توضیح بدید؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد