پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

سفسطه

وقتی کار خوبی میکنی و به همه میگی خودپسندی

وقتی کار خوبی می کنی و به کسی نمیگی در عوض کاری می کنی تا دیگران به نحوی متوجه نیکوکاریت بشند٬ خودپسندتری!

وقتی کار خوبی می کنی و به کسی نمیگی و کاری هم نمیکنی تا کسی بفهمه و بعد از شدت رازنگهداری و عدم سپاسگذاری شبها خوابت نمیبره خودپسندترتری!!

وقتی کار خوبی می کنی و به کسی نمی گی و کاری هم نمیکنی تا کسی بفهمه و وانمود می کنی که اصلا عین خیالت نیست و شبها هم خوابت میبره ولی بعد چندین سال مثل بمب منفجر میشی و کار خوبت رو مثل چی میکوبی توی سر خودت و هرکسی که دم دستته خودپسندترترتتری!!!

وقتی کار خوبی می کنی و به کسی هم نمیگی و شبها هم راحت خوابت میبره و بعدها هم مثل بمب منفجر نمیشی ولی بعد از مرگت نیکوکاریت  به صورت اسطوره و افسانه درمیاد و اسمت میره روی سردر کتابخونه ها و مدرسه ها و ... خودپسندترترترتری!!!!

وقتی کار خوبی می کنی و به کسی هم نمیگی و شبها هم راحت خوابت میبره و بعدها هم مثل بمب منفجر نمیشی و بعد مرگت هم به صورت اسطوره و افسانه در نمیای ولی همیشه چرتکه ذهنت مشغول محاسبه میزان ثوابت اخرویت و طبقه آپارتمانت در بهشته دیگه کارت از خودپسندی هم گذشته!!!!!

وقتی کار خوبی می کنی و به کسی هم نمیگی و شبها هم راحت خوابت میبره و بعدها هم مثل بمب منفجر نمیشی و بعد مرگت هم به صورت اسطوره و افسانه در نمیای و چرتکه مغزتم تعطیله... شما همچین آدمی رو سراغ دارید؟؟؟!!!!!!




نظرات 10 + ارسال نظر
عقاب چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

همه آدمها هم خودپسند هستن هم خود پسند تر هم خود پسندترتر هم ترترتر هم ترترترتر
بیان ۲ مورد اخر رو به شکل خودپسندی قبول ندارم
لا اقل در مورد خودم
اولا که بعید میدونم دووم بیارم که کارمو به کسی نگم
چون در مورد خودم اصلا راز نگه دار نیستم
دوما بر فرضی که دووم بیارم و نگم
بعد از مرگم چه ربطی به خود پسندی من داره؟
بیشتر میشه
تعبیرش کرد به حس سپاس گزاری اوونایی که بعد از من موندن
خود پسندی حسیه که تو این دنیا معنی داره
لا اقل آموزه های هر چند غلو انگیز دینی اینو میگن
تو دنیایی که همه کارها رو میشه و همه برابرن و هیشکی هیشکیو نمیشناسه خود پسندی به درد نمیخوره
نگرش به این موضوع رو هدف مشخص میکنه
هدف هم تا موقعی اهمیت داره و مطرح میشه که انسان حس بودن داشته باشه
واسه ما ادمها اخر بودن و انتهای هستی یا به یه واحد از آپارتمانهای بهشت ختم میشه یا یه عمق مشخصی از گودال جهنم
چون بودنمون تا اونجاست هدف هامون هم تا اونجا بیشتر نیستن
ادمها دم دمی مزاجن
یه موقع بودن واسشون تو همو ن نفسی که میکشن خلاصه میشه
یه موقع بودنشون تا انجام دادن کار خاصی خلاصه میشه
یه موقع تا مردن
و اخرش هم تا واگذاری اپارتما نها
بستگی داره کار خوبی که انجام میدیم تو کدووم از این مدها باشیم
من همچین آدمی رو سراغ ندارم چون نمیدونم هدفش چیه این ادمه از انجام دادن یه کار خوب یا بد

بامداد پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام

در رابطه با آقای مدرسی که خودتون بهتر با شخصیت این بزرگوار آشنا هستید . این طور که ایشون در بخش کامنتها بالاخرا لو داده اند این هست که درگیر بیماری هستند که باید پرتونگاری بشوند . چند روزه پیش من با ایشان در رابطه با مسائل کاری تماس تلفنی داشتم و البته از این مسئله غیر مطلع بودم . ظاهرا مدت زیادی است که این بیماری با ایشان همراه است . اگر کامنتها رو بخونید متوجه می شید . اگر خود شما شخصا به ایشان زنگ بزنید و جویای احوال این دلاورمرد جنگ شوید خیلی عالی می شه. البته در صورت تماس تلفنی نگید که از من چیزی شنیدید .

واقعا زمانی که در حق جناب مدرسی بعد از آن همه خدمت صادقانه به کشور اینطور اجحاف می شه از آینده خود می ترسم . اگر نتیجه ای گرفتید ما رو بی اطلاع نگذارید .

پیروز باشید .

فریده پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

من سراغ دارم:اقای مدرسی!

من تقریبا تسلیمم در مورد این نظرت فریده جان!!!!!
باید قدر ایشون رو بیشتر از اینها بدونیم

ج شنبه 13 مهر 1387 ساعت 08:04 ق.ظ http://toorana.blogsky.com

مطالب مثبت و مفیدی می نویسید
نظرت در وبلاگ ما هم بسیار معقولانه و محتاطانه است و اینگونه حداقل اشتباهات رخ دادنی است امیدوارم مطالعات را بیشتر کنی و با اطمینان نظر دهی
ساغ اولاسان

دوست عزیز
ممنونم از لطفتون
اگر روزی به هر طریقی صحت ادعای شما برام ثابت بشه اون روز برای من روز بزرگی خواهد بود.
تا اون روز کاری از دستم برنمیاد بجز مطالعه گوش کردن و تجربه کردن
سیز ده ساغ اولون

مهدی هومن شنبه 13 مهر 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

در وجود همه آدمها خود پسندی هست . میزان مهار کردن اون به نظر من مهمه . مهم اینه که آدم کار رو برای چهره انسانی کار انجام بده . پای بهشت و اون دنیا که بیاد وسط یعنی تجارت . من کار خوب انجام بدم که اون دنیا یه چیز بیشتری از خدا بگیرم .اسم این تجارته نه انجام عمل خوب چون اگه پای این تجارت در میان نبود من هم کار خوب رو انجام نمی دادم.
سبز باشی دامون جان
مثل سیب

لعنتی شنبه 13 مهر 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://lanatee.blogfa.com/

سلام!
جمله ای دارد ابوالعلا که :کار خوب وقتی زنده می ماند که در ذهن تو بمیرد! به همین سادگی.به روزم سر بزن.

تمشک تلخ شنبه 13 مهر 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://bootimar2.blogfa.com

سلام دامون عزیز
خوشحالم که با شما و وب نوشته هات آشنا شدم.
هر چند که متاسفم بواعث اشمئزاز خاطر شما را فراهم آوردم.
به نظر خودم مطلب خوبی است.
ممنون از اظهار نظر منصفانه ات.
پایدار باشی.

سومئر شنبه 13 مهر 1387 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.t-u.blogfa.com

سلام

سلام یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 08:10 ق.ظ

بله . من صدها از این آدمها را می شناسم . دها نفرشان کنارهم خوابیده اند و فقط روی قبرشان نوشته شهید گمنام .

اوومیثم شنبه 17 مهر 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

من اون آخرییم(قهقهه)

نتونستم خودمو نگه دارم ببخشید.باید میگفتم یه چیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد