پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پریود روحی

به آرامش احتیاج دارم

و به ایمان که برای اولین بار در زندگیم جاش خیلی خالیه

به چیزی برای دست انداختن بهش احتیاج دارم. چیزی بزرگتر، قویتر و نیرومندتر تا چنگ بندازم بهش و رهاش نکنم. تا رهام نکنه.

به خداوند احتیاج دارم

حتی اگه خیالی باشه

به خداوند احتیاج دارم

حتی اگه دروغ باشه

کشتم و دفن نکردم

ویران کردم و نساختم

و حالا دیگه رمقی نمونده

خسته ام

به اندازه همه شکها و افسوسها و ای کاش هام خسته ام


نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی هومن دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

من هم از نظر روحی خسته و شکسته ام نمی تونم بهتر از شما این خستگی رو تعریف کنم : "به اندازه همه شکها و افسوس ها "
اما به یه چیز ایمان دارم و اون روح درونم یا بهتر بگم خدای درونم هست . به من آرامش میده و با هم فکر می کنیم . در ضمن یه مزیتی که داره اینه که قرار نیست منو بهشت یا جهنم بفرسته . اینطوری خیالم راحته اگه کاری رو انجام می دم برای ارزش انسانی اون کار هست .
فکر می کنم همه ما باید به خودمون چنگ بندازیم . البته این نظر من هست و شخصی .
سبز باشی دامون جان
مثل سیب
و مثل نوشته های سبزت

خاطره سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

همه به خدا احتیاج دارن

بامداد چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 02:03 ب.ظ http://farsivfair.com

سلام دامون خانوم . امیدوارم که خوب و تندرست باشد . مدتی بود که به وبلاگ شما سر نمی زدم اما با آگاهی به اینکه شما خیلی مطلب نمی گذارید می دونستم که فرصت برای خواندن مطالب شما هست . از جناب هوانورد چه خبر ؟ خوب هستند ؟ می خواستم برای کاری مزاحمشون بشم که متاسفانه کارها درست پیش نمی ره . نمی دونم که تا چه زمان می تونم برای خواسته هام تلاش کنم اما امروز زمانی که به شدت به کمک دوستان از هر لحاظ نیاز دارم . این روزها به خاطر بیماری جناب مدرسی حسابی حالم گرفته است . فکر کنم که خود شما بهتر از من از حال و احوال ایشان مطلع هستید . درست زمانی که فکر می کردم کارها پیشرفت داره به یک بن بست رسیدم . (( جوان هستی و جوانی نمی کنی ؟ )) . یه نفر که اسمشو گذاشتم استاد شعار های زیبا یه زمان بهم گفت که تو یک هوانوردی , مهم نیست که پرواز می کنی یا نه اما همیت عشق برای هوانورد بودن کافیه . حالا فهمیدم که همین حرفش هم شعار بوده . واقعا بعضیا چه استعدادهایی دارن .

به نظر من حقیر , ایمان به یک عشق حقیقی بیشتر از یک خدای خیالی جوابگوی ما انسانهاست .

ریچار باخ در کتاب پلی به سوی جاودانگی اینطور عشق رو تعریف می کنه که به نظر من زیباترین بیان در این رابطه همین نوشته است :

(( روح همراه , کسی است که قفل هایی در دست دارد که با کلیدهای ما سازگار است و کلیدهایی که قفل های ما را می گشاید . هنگامی که آن قدر احساس امنیت می کنیم که قفلها را بگشاییم آن حقیقی ترین "من" ما قدم بیرون می گذارد و ما می توانیم به طور کامل و در نهایت صداقت , همانی که هستیم باشیم . ما را دوست می دارند , برای آن چه که هستیم و نه برای آنچه که وانمود می کنیم هستیم . هر کدام از طرفین پرده از بهترین بخش وجود دیگری بر می دارد . آن چه که در اطراف ما اشتباه است , اهمیتی ندارد . به همراه آن یک نفر ما ما در بهشت خود در امنیت هستیم , روح همراه ما کسی است که عمیق ترین آرزوهایمان را با او سهیم می شویم , به ماجهت می بخشد . وقتی با دو بالو هستیم و با یکدیگر , مسیر ما فقط به سوی بالا و اوج است . یعنی که ما , همان فرد مورد نظر را یافته ایم . روح همراه ما کسی است که از زندگی زندگی می آفریند . ))


خوب حالا این رابطه حتما باید بین دو انسان وجود داشته باشد ؟


سلام من رو به جناب هوانورد برسونین و بگید در آسمانها ما را یاد کند .

پیروز باشید .



بامداد عزیز
راستش من از بیماری ایشون خبر نداشتم!!! الان از شما شنیدم. میشه بیشتر توضیح بدید؟ نگرانشون شدم.
دیگه اینکه اون استادتون زیادم حرف بدی نزده. یعنی شعارها رو هم میشه به واقعیت تبدیل کرد!
متنی که فرستادید فوق العاده بود البته با این توصیفات فکر می کنم پیدا کردن همینچین عشق آرمانی سخت تر از ایمان داشتن به یه خدای خیالیه!!!

مهدی هومن چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

ممنون دامون جان . شما لطف داری اما آدم به خودش نمی تونه دروغ بگه . من هم دارای یکسری غرور کاذب و بدون دلیل هستم . دارای یه نقاط ضعفی هستم ،‌دارای خود پرستی هایی هستم و تا زمانی که اینها رو اصلاح نکنم به نظر خودم مستم .
البته شما درست میگی چون لااقل الان دیگه گل و سنگ خدا رو نمی پرستم .
باز هم از لطفت و کامنت زیبات ممنونم

سومئر شنبه 13 مهر 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.t-u.blogfa.com

ساغلام ایله ؛

قویدوغونیز ماهنی چوخلو گؤزلدی ؛ فایدالاندیخ.

یاشا آرخاداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد