پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

من اگه جای تو بودم

(مسخره ام نکنید!! شعرشو خیلی دوست دارم)

خوب آخرش چی میشه

با اینکه

همه جا بودم و همه وجودمو قلبمو عمرمو جونمو واسه تو دادم

می خوای بیای بگی که

باشم و نباشم

طنین

صدای دلنشین تو همش

با منه و تا ابد نمیره از یادم

یه وقت فکر نکنی 

چون

دل تو

همه جا با منه٬

به عشق من میزنه٬

پس دیگه

حتی اگه تو نباشی پیشمی

نمیدونی که چقدر

 تشنه دیدن

 تو میشم

ولی تو نیستی پیشم

همیشه

تویی که تو لحظه هام خیلی کمی

من اگه جای تو بودم... 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی هومن دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

اسم شاعرش چیه ؟ داخل ایرانه ؟خارج از کشوره ؟

مهدی جان این لیریک یه ترانه است که جز آخرین آلبوم گروه آریانه!
اینکه شعرش مال کیه نمیدونم

مهدی هومن دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

ممنون از پاسخت دامون عزیز و همینطور از محبتی که به من داشتی .

دختر بهار چهارشنبه 30 مرداد 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

من نشنیدمش حتما پیداش میکنم و گوشش میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد