پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۸تیر ۱۳۸۷

 

تاریخ:۱۸ تیر ۱۳۷۸

 

تو از سکوت اگر به خشم میرسی

سکوت کن

 

همین

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 11:25 ب.ظ http://khargh.blogsky.com

آخ که من چه تنبل و فراموشکار شدم ... آخی کوندرا ! ... راستییییییییی تو مگه این دکلمه ایرج جنتی رو شنیدی ؟ وااااااااییی یه مدت طولانی همه ی روح و روانمون رو تسخیر کرده بود داشتیم می رفتیم چریک شیما ؟!

مهدی هومن سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

تا کی سکوت کردن ما درد چاره است
طی کردن مسیر گذشته دوباره است
تا کی سخن ز حقیقت به دور می برند
مردان مرد سخن را به گور می برند
اینک سکوت معنی بودن نمی دهد
در انتظار سبز تو شعری نمی دمد
کین رازقی به مرز تعفن رسیده است
آسان به انتظار قشنگت تنیده است
بشکن سکوت ناجی اعظم تویی عزیز
قفل سخن که میشکند زندگی بریز
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تقدیم به عاشقان آزادی
سبز باشی دوست عزیز

سیمین سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

۱۸ تیر سالروز قیام خلبانان میهن پرست و جان بر کف ارتش هم هست.چه همزمانی جالبی!روان همه جان باختگان راه میهن شاد!

تایماز سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

از اونجایی که من عادت دارم حواشی رو به متن ترجیح بدم لذا موارد ذیل را جهت استحشار و هرگونه اقدام مقتضی ایفاد میداریم:
۱) اگه منظورت حادثه ۱۸ تیر بوده که اون مال سال ۷۸ هست نه ۷۷
۲) تو اون زمان بچه بودی و احتمالا سنت نمیرسید :دی
۳) تو اصلا اون موقع مگه دانشجو بودی؟
۴) من اون موقع توی کتابخونه ولیعصر داشتم درس میخوندم
۵) حادثه دانشگاه تبریز هم که ۲۰ تیر بود و واییییی چه عالمی بود
۶)خدا آخوند فرهنگی رو رحمت کنه که با مرگش داداشش دکتر شد!!!!
۷) یاد خاتمی و دانشگاه و خیابون و تحصن به خیر !
۸)کنف شدی؟؟ :دی

سیاوش پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

جدی ؟ بی خیال رفیق ... بیا نکن .. منو نجات داد .. احتمال داره زود بوده باشه .. مگه لذت نبردی ؟ از شیوه ی ارائه ی بحث و نظریه .. از شگفتی و هیجان و لذت این زاویه دید جدید و متفاوت که مطمئنا تا امروز کلی تغییرات کرده ... خیلی حال میده ... هم ممنونم که به حرفم اینقدر اعتماد کردی و اعتبار قائل شدی و هم اینکه اینقدر خوب خوندی .. احسنت .. مرسی ...

شهاب حنفی نیری(یاسین) پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://porzila.com

ای بابا ......
من هم داشت یادم میرفت، گوشه مرورگرم رو که دیدم(فایرفاکس)، نوشته بود 18 تیر، با خودم فکر کردم: «چرا این تاریخ برام یه معنای دیگه ای داره؟»
تازه یادم افتاد که ......

نادر یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

مرگ بر خاتمی و خاتمیان.

هرجور شما بگید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد