پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

تو... فقط یک زن

روزت مبارک زن

شاید امروز ضجه نزنی زیر ضربه های تازیانه

شاید امروز  بتوانی حضانت فرزندت را از همسر معتادت بگیری

شاید امروز به تو هم اجازه طلاق دادن دادند نه طلاق گرفتن!

شاید امروز شهادتت در دادگاه کامل حساب شود نه نصفه

شاید امروز اگر بمیری هم ارزش پسرک ۲ ساله ات ارزش داشته باشی

شاید امروز بدون شوهر هم اجازه سفر و اقامت در هتل برایت ممکن باشد.

 شاید امروز به یغما نبرند تنت را.

شاید امروز با مهرورزی سوار اتوبوس گشت ارشادت کنند به جای کتک ورزی

شاید امروز...

شاید امروز بتوانی برای یک روز هم که شده نه دختر باشی نه خواهر نه همسر و نه مادر.

خودت باشی

تو... فقط یک زن

 

نظرات 10 + ارسال نظر

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

مهدی هومن سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

روز زن بر شما هم مبارک . شعر تلخی بود . یه بار دیگه هم برای شما پیام دادم ولی دوباره می گم که بلاگ من برای شعرهای خودم هست ولی این ماه بدلیل ماه تیر و مصادف شدن اون با قیام خونین دانشگاه تصمیم دارم از خاطراتم از اون دوران به صورت داستان بنویسم . ولی ماه های گذشته و بعد ادامه شعرهام رو می نویسم .
این خیلی جالب بود در دوازده خط اون چیزی که می خواستید رو گفتید . درد کامل یک ملت رو
موفق ، شاد و سبز باشید
مثل سیب حوا

مهدی هومن سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

ببخشید من اجازه دارم وبلاگ شما رو لینک کنم . بد نیست این کسانی که تو وبلاگ من منو به امیدهای واهی می خونن یه مقدار در مورد جامعه حقیقی که اطرافمون هست اطلاعات کسب کنن . اگه این اجازه رو به من بدید باعث افتخار من خواهد بود .

سیمین سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

شعر تلخ و زیبایی بود.به هرحال خیلی خوب مینویسی.روزت هم مبارک!

خاطره سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

مبارک

حمید چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 07:45 ق.ظ

دوست عزیز از نظر من تا موقعی که به طور کامل از این فرهنگ متعفن و پوسیده نبری راه به جایی نمی بری. روز زن در جهان تثبیت شده است آن هم نه با حکم های حکومتی بلکه با مبارزات واقعی زنان و همه ی انسانهای مبارز و شریف.
اگر بتوان اسمی برای این روز گذاشت که جمهوری اسلامی از آن به عنوان روز زن یاد می کند، روز اسارت و تحقیر زن است؛نه روز زن.
واقعا برای کسانی که صادقانه می خواهند کاری انجام دهند و ناآگاهانه در جهت عکس خواست خود حرکت می کنند متاسفم.

دختربهار چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 03:02 ب.ظ

روزت مبارک عزیزم

آوای خاموش پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://360.yahoo.com/behijoon64

شاید امروز می دیدی که من بر سر خاک زنی رفتم، که هم مادر بود، هم خواهر بود، هم همسر بود ، و هم ...یک زن بود

فرشید پنج‌شنبه 6 تیر 1387 ساعت 03:10 ق.ظ http://farshid38.blogfa.com

بی نظیر بود آفرین
خوشحالم که بعد از مدت ها به وبلاگم سر زدی...

علی دوشنبه 10 تیر 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام دامون عزیز
امیدوارم که خوب باشی
مطلبت هم زیبا بود هم از ته ته دل
شاید.....
من به روزم منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد