پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

 

 

 

اگه بمیرم

دنیای اینترنتی من

برای همیشه بی صاحب میمونه و غیر قابل دسترس.

و تا همیشه به زندگی خودش توی ادلیستها و لینکهای شما ادامه میده!!

باشکوهه نه؟

 

هیچ فکر کردید چند درصد فضاهای توی وب متعلق به مرده هاست ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
www2006 جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://wwrelax.blogfa.com

سلام .. وبلاگ های مرده؛‌ البته تعدادشون فکر نمیکنم به تعداد وبلاگهای زنده برسه ... :)

تو پست قبلیتون فضای زندان گونه ی دانشگاه رو به خوبی به خواننده القاء کرده اید .. با خوندن ِ چند خط اولش فکر کردم ماجرا در یک زندان ِ‌ زنان اتفاق افتاده ..!!

www2006 جمعه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://wwrelax.blogfa.com

راستی اون لینکی که درباره ی اعدام ِ‌ معلمی به نام "فرزاد کمانگر " گذاشته اید ، خرابه .. اگه لطف کنید و لینکش رو تصحیح کنید،‌ ممنون میشم .. آخه من یه سری کتاب از اندیشه سازان میخوندم (زمان کنکور ) که نویسنده اش فرزاد کمانگر بود .. میخوام بدونم این همونه یا نه ؟؟

ممنون ..
یا علی ..

آوای خاموش شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://360.yahoo.com/behijoon64

در فضای مجازی ، آنچه از خود به یادگار گذاشتیم ، خواهد ماند. همانطور که در زمان زندگی مان بود خواهد ماند
روزی که من خواهم مرد ، در دنیای حقیقی چند نفر مرا آنطور که در زندگی ام((بودم)) ادامه خواهند داد؟ چند نفر از من به عنوان آنکه ((بود)) و ((هست)) یاد خواهند کرد؟ چند نفر؟ شاید هیچ کس ، و شاید فقط یک یا دو نفر! بقیه: برای بسیاری ، یادم به همراه خودم به زیر خاک خواهد رفت ، در هنگام بازگشت از مراسم خاکسپاری ام ، یاد مرا به همراه هسته ی خرمایی که خورده اند به زمین می اندازند و من آنجا به پایان می رسم. برای خیلی ها هم تازه از آنجا شروع می شوم! من ، که در دوران زندگی شان تنها برایشان عادتی بودم ، یا اصلاً نبودم ، حالا تبدیل به اسطوره ای یا قدیسی می شوم و چه قصه ها و دروغهایی که از کرامات و بزرگی های من که هیچکدام نداشته ام می سرایند تا سرپوشی بر بی توجهی هایی بگذارند که تا وقتی زنده بودم در حقم کردند!
آری! همیشه حقیقت همیشه تلخ تر از مجاز است...

تایماز یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 09:41 ق.ظ

که چی؟ چی بشه مثلن؟ زنده بمونه چی میشه؟

کامنت چرت برای پست چرت D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد