پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

. سر خط

 

پرواز شامگاهی درناها یکساله شد!

 

به همین سادگی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دامنه رایگان دات کام+افزایش آمار یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 08:56 ب.ظ http://Www.33IR.Com




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

تایماز یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

فکر میکنم اگه یه نگاهی به مسیر یک ساله ت بندازی میفهمی که به همین سادگیها هم نبوده! نمی دونم! اما هیچ لحظه ای از عمر ساده نیس چه برسه به یک سال! لا اقل برای من اینجوری بوده! چون اونقدر فراز وفرود داشتم که نمیتونم بهش بگم به همین سادگی!
نقطه سر خط

سیاوش دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://nabsh.blogsky.com

مبارکه دامون جان ....

عقاب دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

یک سال گذشت
دامون تو یک ساله شد
و عشق من جاویدان
و سالها میگذرد
دامون تو پیر میشود و عشق ما همچنان جاویدان
آمین
سالی گذشت که که سرنوشت من و تو رو بالا پایین کرد
و سالهای می ایند که شر نوشت من و تو رو گره میزنند
یک سال بیشتر نفس کشیدیم و از ذخیره تعداد نفسهامون کم شد
و سالهایی رو در پیش داریم که میتونیم از تک تک نفس کشیدنهامون لذت ببریم
سالهایی که من هستم و تو دامون
تولد دامون تو تولد دوست داشتن من بود و شروع عشق ورزیدن تو
دامونت زنده و عشقمان پاینده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد