پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

جزیره سرگردان

خیلی خوبه که تنهایی بری مسافرت

مخصوصا با قطار

من ریلهارو هم به اندازه جاده دوست دارم

باریکه های نورانی دهکده های دورافتاده در ظلمت بیابونها که مثل جزیره های سرگردان می مونند!

منظره یکدست برف گرفته صحرا توی زمستون

بکری طبیعت اطراف که مثل حاشیه های جاده ها دچار ابتذال مغازه ها و تعمیرگاهها و دیوارها و کارخانه ها نشده.

و مجموعه جالبی از افراد کاملا متفاوت در کنار هم در یک کوپه!

لحظات خوب و بدی خلق میشه

البته من اکثرا تنهایی و سکوت رو ترجیح میدم

خیلی بد عادت شدم به تنها سفر کردن!

و دوباره تهران

بقیه حرفها بمونه برای بعد برگشتنم.

اینبار وقتی برگشتم خیلی حرفها دارم برای گفتن

و بیشتر از اون برای نگفتن!!

میرم که 4 روز زندگی کنم!!

نظرات 4 + ارسال نظر
تایماز یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

مسافرت با قطار یه غربت و غم پنهون توی خودش داره! بیشتر زمانی که مردم توی کوپه خوابیدن رو من به فکر کردن و تصمیم گرفتن گذروندم و باید بگم کلا از قطار خاطرات زیاد خوشی ندارم! خوشترین لحظات من در قطار به سیگار کشیدن در نیمه شب سرد زمستون در سالنهای خلوت و دراز واگنها برمیگرده! قطار برای من حس غربت و تنهایی و غم رو یکجا داره! و تکرار مسلسل وار تلق تلق های قطار این اندوه رو بیشتر میکنه!
امیدوارم این ۴ روز زندگی حسابی بهت خوش بگذره و به هر دلیلی که داری میری مسافرت برات خوش یمن و با موفقیت همراه باشه! منم پس فردا میرم مسافرت شاید کمی از این حس خفقانی که دچارشم در بیام!
شاد و موفق باشی

آوای خاموش دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 08:59 ب.ظ http://360.yahoo.com/behijoon64

۴ روز زندگی ، بی دغدغه ، در آرامش ، بی فکر فردا ، در کنار خوبترین های بی تکرار زندگی. قدر این چهار روز تهران رو بدون . من برای خودم این چهار روز رو یه نصف روزشو چشیدم...خوش مزه س. به سلامت ، خوب برگردی ، منتظرم

خاطره سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 08:59 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com/

تهران؟
من هر هفته کارم همینه
اما میدونی از قطار و ریل ها خسته ام
خوش بگذره
سفر سلامت

سیاوش سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://nabsh.blogsky.com

چه زیبا و خواستنی .. اه کی اومدی ؟ بی خبر ؟ ): البته من که نبودم و تازه اومدم مرخصی پایان دوره ... موبایلمم که قطعه ...
یه جاهای متن تصویرهای زیبایی خلق کردی اگه فارق از موضوع و جملات خبری دیگه می کردیش یک تصویر و لحظه ی زیبایی میشد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد