پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۲۴ دی

من زاده شدم

نیاکانم نه شاهزاده بودند و نه پس مانده پیامبران

در لحظه تولدم نه فرشته ای بر بالین مادرم حاضر شد و نه شیطانی

من زاده شدم

روز تولدم نه کاخی ویران شد و نه ایوانی فروریخت

تولدم نه بشارت داده شده بود و نه اخطار داده شده

من زاده شدم

نه با عطر اقاقیها

نه با نغمه مرغان بهشتی

و نه با ریزش متبسم باران

من زاده شدم

در شبی از شبهای سرد زمستان آذربایجان

و صبحدم چشم گشودم بر سپدی برف

و اینک من هستم

زاده سرزمین کوه و تگرگ و مقاومت

فرزند برف و بوران

هستیم برای تغییر این جهان نیست

از هرچه پیام آور و مصلح و ناجی هراسانم

هستیم اثبات وجود هیچ کس و هیچ چیز نیست

از هرچه برهان برای اثبات ناشناخته ها بیزارم

هستیم تلاشی نیست برای رسیدن به آن رستگاری پوج و ابلهانه

از هرچه بهشت و ثوابکاری آمیخته با طمع گریزانم

هستیم چند دقیقه ای رقص مستانه است در این دنیای پوچ

و تمام تلاشم

هر چه زیباتر  شدن این رقص

و محو و مدهوش شدن در این شیدایی زودگذر

به همین سادگی

تولدم مبارک

نظرات 13 + ارسال نظر
= دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://jesmekhak.blogfa.com

واقعا تولدت مبارک.
توهم فرزند آذربایجانی؟شاید به خاطر همینه که برفو دوست داری.
تولدت مبارک.

تایماز دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 10:17 ب.ظ

وایییییییی دامون همه شو خودت نوشتی؟
عالی بود ! عالی به معنی واقعی کلمه
پست قبلیت هم خیلی قشنگ بود اما این یکی شاهکار بود
تولدت مبارک دوست خوب من!

دوباره تایماز دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

چقدر زیبا بود این ثوابکاری آمیخته با طمع
و امیدوارم توی این رقص مستانه تنها نباشی و با اونی که دوسش داری با هم برقصید.
چقدر زیباتر خواهد بود این رقص. پس همه سعیت رو بکن که زیبا برقصی

خاطره پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com/

تولدت مبارک
شاد باشی

توت کوچولو پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

با سه روز تاخیر ولی تولدت خیلی مبااااااااااااارک ! :*:*

واییی خیلی وقت بود نیومده بودم :)

چه روزیم اومدم :دیییییییی

خیای خوشمل نوشته بودی دمت گرم (چشمک)

بابای دامون جون جونم !!

توت کوشمولو پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام دامون جونم!!

اره منم برگشتم بلاخره :دیییییی

میلم رو گذاشتم برات کاری داشتی هستم (چشمک)

بابای

کاپیتان پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

میدونی همه میگن تولدت مبارک
اما من میگم امیدوارم هر سال که از این واقعه میگذره با خوشی و سلامتی بگذره

امپورتا جمعه 28 دی 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.mpoorta2.persianblog.ir

رقص مستانه چند دقیقه ای ات در این دنیای پوچ مبارک...

با آرزوی هر چه زیباتر شدن این رقص و محو و مدهوش شدن ات در این شیدایی زودگذر...


ممنون از کامنت...

سیاوش جمعه 28 دی 1386 ساعت 07:02 ب.ظ http://nabsh.blogsky.com

چه زیبا دامون جان .. چه زیبا ... درود و تبریک به تو دامون عزیز .. از نظرت هم ممنون .. نمی دونم میشه خط ها و صفحه ها و کتابها افزود بر این پارادوکس های رنج آور ولی چه فایده .. کارمان زین پس این باشد که از مرحله ی خود یافت گذر کنیم و به رهیافتی شاید برسیم ... البته بدون فراموشی و هدر دادن فرصت کوتاه زندگی مان که برای ما متاسفانه تا به امروز به نظر می رسد چنین شده !

دختر بهار جمعه 28 دی 1386 ساعت 11:35 ب.ظ

من دیر رسیدم برای تولدت. تجربه همه چیزهایی که تا حالا تجربه کردی به همه سختیهاش می ارزید٬ نمی ارزید؟
تولدت با تاخیر مبارک...

اشکان۴۱۹ یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://degargon.blogfa.com

سلام دامون عزیز
تولدت رو خیلی زیبا شرح دادی ، هر چند که دیر رسیدم ولی از صمیم قلب تبریک می گم .
موفق باشی .
شما رو به دوماهنامه ادبی خود که شامل داستان کوتاهی از خودم و ........... می باشد رو دعوت می کنم و خوشحال میشم که نظرت رو بدونم .

الهام دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 09:00 ق.ظ http://sofalin.blogsky.com

سلام
اول اینکه زادروزت مبارک
دوم اینکه نظری از شما درباره ی اعتقادات خواندم(سوپ جوجه)
که مرا اینجا کشاند
چند پست اولتان را خواندم برایم جالب بود
دستنوشته هایتان زیباست.
اما اعتقاد خوبست به شرط آنکه درباره ی پذیرفتنش آزاد باشی...

علی دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام دامون عزیز
امیدوارم که خوب خوب باشی
من رو باید خیلی خیلی ببخشی که دیر اومدم
این چند وقت سرم شلوغ بود
انشااله که 1000 سال زنده باشی و موفق
تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد