پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

برای عقابم

..........

زندگی این اسارت کوچک

تو را چون بلوغ مانده در پیراهنم که گه گاه سرکشی میکند و

به غارت میبرد تمام شرم و حیا را

به من بخشیده

این بار،
کنار اسمت نقطه چین نخواهم گذاشت، اگرچه

میترسم

می نویسمت

به هیئت حرف حرف نامت

می نویسمت

شاید جسارت من هم در آینده های آینده رسوب کند

.......

 

مرسی سیاوش به خاطر این شعرنامه که خیلی وقت پیش تو وبلاگت گذاشته بودی و امروز حرف دل من رو فریاد میزنه

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیاوش شنبه 22 دی 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://nabsh.blogsky.com

دامون عزیزم سلام . خوشحالم که در بیان احساست تونسته کمکی کوچیک بکنه و مفید واقع بشه .. برای تایماز هم کامنت گذاشتم که متوجه ی بحث در دایره !! نشدم و اینکه چطور فضای محدود و شبهه انگیز وب برای بحث نظر به تجربه جالب نیست و وقت گیر و خسته کننده ست ! ولی باز هم استقبال می کنم و بیشتر مایلم به همدیگه منابع برای مطالعه یا چکیده ی مطالعاتمون رو ارائه بدیم و یا اگر بحث یا موضوعی برای دونستن و مطالعه وجود داره از همدیگه بخوایم . در هر صورت در خدمتم .. می دونی که تنبل و حواس پرت هم هستم . لطفاْ همراهی و یادآوری کنید بهم ! همین دیگه من رفتم!

دختربهار یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 12:37 ق.ظ

چقدر قشنگه و چه اعتراض زیبایی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اسفند 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://airpower.blogfa.com

با سلام
بنده سروان خلبان .... هستم
متاسفانه دوست و همکار ارجمندم و نویسنده وبلاگ
بلند آسمان جایگاه من است
دیگر در بین ما نیست و وظیفه خودمون میدونیم که وبلاگشو به روز کنیم
در مورد درخواست لینک کردنتون باید عرض کنم که با کمال خرسندی بسیار خوشحال خواهیم شد که رد پایی از دوست فقیدمان ستوانیکم خلبان بیژن سپهسالار در بلاگ شما ببینینم
این اقدام شما را به منزله ارج نهادن به زحمات تمامی سربازان گمنام آسمان میهن , پاس میداریم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد