پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

انتخاب

یکی کار میکنه و تو کارش با طبیعت احاطه کننده آدمها و مادیات مربوط به اونها بازی میکنه

 

یکی کار میکنه و تو کارش با جان انسانها بازی میکنه

 

یکی کار میکنه و تو کارش با روح انسانها بازی میکنه

 

یکی کار میکنه و تو کارش به خاطر انسانها با جان خودش بازی میکنه!

 

 

یه شغل بذارین جای هر کدوم و صادقانه بگین کدوم یکیش براتون ارزشمندتره!

فکر میکنین نظر شما نظر اجتماع هم هست؟

جواب این سوال برام خیلی مهمه. منتظرم

نظرات 6 + ارسال نظر
حسرت پرواز سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
مدتهانبودم.اما حالا هستم با یه دنیا روحیه و عشق و شادی...
بهم سر بزنی خوشحالتر میشم.
شاد باشی...

نارنج سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام راستشو بخوای من با کارام هم با روح ادمها هم با مادیاتشون به خاطر خودم بازی کردم اما اصلا پشیمون نیستم چون همیشه راحتی خودم برام مهمه اما خوب اگه بخوایم ارزش گذاری کنیم اخری با ارزش تره

آوای خاموش چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 05:37 ب.ظ

من فقط یک شغل رو می ذارم جای یکیشون:
کسی که جونشو واسه انسان ها می ذاره ، همیشه مظلومه. مظلوم و تنها. و چه بسا انسان هایی که اصلا هیچ روحیه ی نوع دوستی تو دلشون نیست و خودشونو نقطه ی ثقل جهان هستی می دونن ، نه تنها اونو بی ارزش بدونن ، بلکه به سه نوع دیگه به اندازه ای احترام بذارن که آدم حالش از همه چی به هم بخوره...
اما: دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است

تایماز چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 11:16 ب.ظ

این اعتقاد منه! هر کسی هر کاری که میکنه در درجه اول برای خودش میکنه. چون با اون کار شاده! چون اون کار ارضاش میکنه ( البته اگه شانس آورده باشه و شغل مورد علاقه ش رو انتخاب کرده باشه)
با این تعریف همه کارها ارزش فردی دارن!
اما اگه بخوایم ارزش اجتماعی کارها رو بررسی کنیم هیچ کاری مردانه تر و شرافتمندانه تر از این نیس که کارمون تامین آسایش مردم از راه به خطر انداختن جان خودمون باشه
مثل آتشنشان ها یا نظامی ها !
در ضمن به نظر من این شغلها مردانه ن نه مظلوم! در ضمن تنهایی هیچ هم چیز بدی نیست!

خاطره پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 08:03 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

برای پست قبلی : این چیزا کم وبیش برای همه هست یکی مثل من تا زمانی که با آرمانهاش تداخل نداشته باشه مطیع میشه و بقیه مواقع یاغی مثل تو (البته من به اندازه تو مشکل ندارم چون مامان بابام معمولا من رو تحت فشار نمیگذارند)
اما فکر میکنم به حق نیست اینقدر بیرحمانه قضاوت کنی.

کاری که هم خودت شاد باشی هم به جامعه خدمت کنی

دختر بهار پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 12:59 ب.ظ

کی با ثروت مردم بازی می کنه؟ شاید یه وکیل بی وجدان
کی با جون مردم بازی می کنه؟ شاید یه پزشک بی وجدان
کی با روح آدمها بازی می کنه؟ شاید یه روحانی (هر دین و آئین) بی وجدان
کی به خاطر انسانها با جون خودش بازی می کنه؟ هر کسی با هر شغلی می تونه این کارو بکنه فقط کافیه وجدان داشته باشه و این از خودگذشتگی لازم و مفید باشه.
هرسه تا کار اول واین آخری از هر کسی در هر شغلی ساخته است٬ اصلا ربط به شغل نداره٬ مسئله یه چیزه درونیه٬ مربوط به آگاهی آدمه. من دوست ندارم جزو دسته بی وجدانا باشم حالا توی هر شغلی٬
به نظر من اکثریت ملاک خوبی برای سنجش نیست. چون در همه چیز اکثرا٬ اکثریت به ابتذال گرایش دارن٬ از موسیقی گرفته تا طرز تفکر....البته متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد