پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

دفتر خاطرات

بعد از یک غیبت طولانی

دوباره سلام

امروز داشتم دفتر خاطراتم رو دید میزدم. خیلی وقت میشه که چیزی توش ننوشتم. از تابستون سال 76 توش نوشته دارم!! الان که دوباره دارم میخونمشون به بعضی جاهاش که میرسم از خنده روده بر میشم. آخ که چه قدر قشنگ بچه بودم! بعضی چیزایی هم که توش نوشتم برام خیلی جالبه. یه پست از این چرت و پرتهای تراوش کرده از مغم رو اینجا میزارم اگه خوشم اومد و خوشتون اومد ادامش میدم تا... تا ....

 

سیر تکاملی دامون از تابستان 76 تا حالا!!!

 

دوشنبه   9/4/76

یه روز معمولی دیگه. دیر از خواب پاشدن و دیر صبونه خوردن. باید فکری برای این صبحهای تابستون بکنم (می بینین از بچگی تنبل تشریف داشتم!! )

 

12/4/76

... چرا باید اینطور باشه که یه گوشه دنیا همه چیز داشته باشند و گوشه دیگه در آرزوی کوچکترین مسایل عادی شده برای اونها باشن؟!! برا همینه که ما نمی تونیم به مسایل بزرگ فکر کنیم چون نیازهای کوچکمون براورده نشده.... (از بچگی مخم کار میکرده!! اینو اون شبی نوشتم که رفته بودم خونه دوست خانوادگیمون که اون موقع ماهواره داشتن (10سال پیش بوده ها!!!) فیلم تماشا کرده بودم)

 

جمعه 25/7/76

اینم گزارش فوتبال ایران و چین!!!:

... مسابقه زیبا و پرگلی بود. ایران 4تا گل زد. اولی رو منصوریان، دومی مدیرروستا، سومی دائی (یاشاسین دائی!!) و آخری رو هم باقری (ایضا برای باقری!!) یه گلم چینیها زدن (بچه ها یادتونه این بازی برا کدوم مسابقات بوده؟) تنها قسمت ناخوشایند ماجرا اینه که موقع اذان که میشه اذانو تو استودیو پخش میکنن و گزارشگرا در طول اذان اصلا صحبت نمیکنن البته بازم جای شکرش باقیه چون قبلا موقع اذان فوتبال رو قطع میکردن!! (یادتونه دیگه؟ آره همیشه یه چیزی پیدا میکنیم که بگیم خدا رو شکر بازم جای شکرش باقیه که...)

......

نمیدونم ادامه دارد یانه!!!

در ضمن نیروانا هم آپدیت شده! دوست داشتین یه سری بزنین

نظرات 7 + ارسال نظر
عقاب سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

دامون سال ۷۶ که بچه بودی هلو دوست نداشتی؟
من فکر میکنم اون موقع وقتی میخواستی هلو بخوری اصلا مزمزش نمیکردی

من سال ۷۶ اصلا نمیدونستم میوه ای هم به نام هلو وجود داره چه برسه به خوردنش و مز مزه کردنش!!!!!!!
یه ماهی بیشتر نیست که به یمن همنشینی با بعضیا!!! با این میوه خوشمزه بیشتر و بهتر آشنا شدم
اگه الان داری نخوریش ها!!!!نگهش دار باهم بخوریم!!!!!!!!

علی سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

خیلی جالب بود به نظر من اگه ادامه بدی خیلی عالی میشه
خوب نوشته هایی که مینویسم رو من از خیلی وقتها قبل که حال و حوصله داشتم مطالبی که تو ذهنم بود و دوست داشتم مینوشتم تو دفتر چه ای الانم هم از کتابهایی که می خونم هم از اون دفتر چه مینویسم

دختر بهار سه‌شنبه 6 شهریور 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

دامون تو از همون بچگی دوست داشتنی بودی. فهمیدم اگه سال ۷۶ هم باهات آشنا شده بودم بازم همینقدر باهات احساس صمیمیت می کردم.
توی ذهنم پر از سواله هروقت سوال مشترکی با اکثریت رو حل کردم یا فکر کردم که حل کردم!! آپ می کنم. یه سفر دو روزه دارم می رم همدان شاید اونجا فکرای خوبی به ذهنم رسید.

توت کوچولوووووو چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 06:27 ق.ظ http://darkscare.blogsky.com

سلااااااااااام دامون جووووووووووووون!!
خوبی؟؟

ایول منم همچین دفتری دارم!!

باحاله همش ۲ خط ۲ خط نوشتی که!!

من آپم! یه فول کردم بیا بخون!!

عیدتم مبارک!!

تاتا

علی چهارشنبه 7 شهریور 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://chickensoup.blogsky.com

سلام دامون عزیز
من آپ کردم خوشحال میشم ببینمت
ممنون

پگاه.ق جمعه 9 شهریور 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://koodaki.blogsky.com

دفترچه یادداشتهای روزانه ی دوران کودکی و نوجوانی خیلی جالبند.. من هم گهگاه بهشون سر میزنم. درست مثل این میمونه که بشینی عکسهای بچگیت رو نگاه کنی.
خوشحال میشم به من هم سری بزنید.

تبسم چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.nightcharm.blogfa.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.
3
آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم


منو با اسم گفتار نیک پندار نیک کردار نیک لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد