پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن!!!

 

2

2 نه حس گاها آزار دهنده تنهاییه 1 رو داره، نه به ابتذال 3 کشیده شده

2 معنیش من و تو نیست

من و تو میشه1+1

2، 2+0 نیست

2+0 یعنی فقط من، من با یه شخصیت دوگانه

2، هیچ عددی منهای هیچ عدد دیگه ای نیست

x-y=2، یه معادله غلطه. کم شدن، هیچ وقت به 2 نمیرسه.

2 تقسم هیچ عددی بر عدد دیگه ای نیست. نتیجه تقسیم شدن اگه خیلی خوش شانس باشی میشه 1 اگه یه خورده بدشانس باشی میشی یه عدد کسری! اعشار میخوری. اعشار نشانه نقصه. عدد اعشار خورده از شماره قبلیش برا همیشه جدا شده اما هیچ وقتم به عدد بعدی نمیرسه و اگه خیلی روی تقسیم اصرار کنی آخرش به صفر میرسی. صفر یعنی سقوط!!

معنی 2 یه معنی انتزاعی و مجرده

2 محصول یه پروسه ریاضی نیست

2 اگه در یک لحظه خلق نشه، بوجود اومدنش دیگه محاله

یاد جمله جبران خلیل افتادم که میگه

"خطاست اگر بیندیشیم عشق حاصل مصاحبت دراز مدت و باهم بودنی مجدانه است. عشق ثمره خویشاوندیی روحیست و اگر این خویشاوندی در لحظه ای تحقق نیابد در طول سالیان و حتی نسلها نیز تحقق نخواهد یافت"

2 یعنی ما!!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

سلام
خیلی خوشحالم خیلی زیاد
دیدی بهت چی گفتم دیدی همون اول گفتم که دوستت داره
همیشه در کنار هم باشید
قدر این روزها رو بدون

ب.آوای خاموش سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

و گاهگاهی هم: ما یک ((نبودیم)). ما دو ((بودم))!!

ساقی چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://heibatebadezemestani.blogsky.com/

این روزها که جرات دیوانگی کم است
بگذار باز هم به تو برگردم.
بگذار دست کم
گاهی ترا به خواب ببینم.
بگذار...
بگذریم......
این روزها خیلی برای گریه دلم تنگ است.

امیدوارم بار اول و آخر نباشه که اومدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد