پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن!!!

۳

خدا همیشه با منه

اما

بعضی روزا هست که حتی می تونم صدای نفساشو دم گوشم احساس کنم

یا صدای قدمهاشو بشنوم که آروم و آهسته کنارم حرکت میکنه

یا دست نوازشش رو حس کنم که روی سرم کشیده میشه

بعضی روزا هست که دلم می خواد سرم رو بذارم رو شونه خدا

چشامو بندم

و رها شم از همه چیز

بعضی روزا هست که...

خدایا

فریاد کشیدم

زمزمه کردی

مشت زدم

نوازش کردی

گریه کردم

لبخند زدی

خدایا

ممنونم به خاطر امروز

ممنونم به خاطر همه روزای زندگیم

ممنونم که هستم!!!

می دونی

امروز حتی صدای قدمهات هم نمی اومد!!

ممنونم که منو امروز توی آغوشت حمل کردی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 01:02 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

سلام
امیدوارم که خوب و سلامت باشی
امروز چطور بود دفاعیت
نوشته هات داره از حالت احساسی در میآد
بهت تبریک میگم
خوشحالم

ب.آوای خاموش دوشنبه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://avayekhamush.persianblog.com

دیدی هیچوقت تنها نیستی؟ من که با چشم خودم دیدم که تنها نیستی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد