پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن!!!

۴

من فردا صبح از نتیجه سه سال تلاشم در دانشگاه دفاع می کنم.

نه دفاع کلمه قشنگی نیست

آدمو یاد حمله میندازه

من فردا نتیجه سه سال تلاش خودم و استادامو در حضور همه اعلام می کنم و به سوالاشون در مورد کارام جواب می دم

آره این قشنگتره

اگه بگم فردا جات خالی نیست

دروغ گفتم

جات خیلی خالیه

مثل همیشه

اگه بگم به نبودنات عادت کردم

دروغ گفتم

نبودن تو بیشتر از بودن بقیه احساس میشه و حقیقیه

اما

بازم مثل همیشه چاره ای ندارم

فردا تو نیستی

اما

هنوز کسایی برام باقی موندن که نذارن جای خالیتو زیاد حس کنم

خوشحالم که فردا زیادم تنها نیستم!!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 اردیبهشت 1386 ساعت 08:06 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

اوههههههههههه خیلی عالی هستش
تبریک میگم بهت .
چه رشته هستی ؟
امیدوارم بزنی تو دهن استادا

ب.آوای خاموش دوشنبه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

نه ، تو تنها نیستی ، این همه ستاره پس مال کیه؟
نه ، تو تنها نیستی ، خلوت دهکده ی نقاشیه
.
نگو ما دو تا کمیم، من و تو این همه ایم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد