پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن!!!

۹

دیروز

دلم پر بود

پر از دلتنگی

پر از خشم

پر از کینه

برا کسی که باید باشه و نیست

چیزی ننوشتم

یه قایق ساختم

و همه اینارو سپردم بهش

و قایق رو سپردم به....

امشب رفتم و سری بهش زدم

توی اقیانوس حوضمون غرق شده بود!!!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ب.آوای خاموش سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://avayekhamush.persianblog.com

دیروز دلم پر از امید بود، پر از شوق او. او که باید می بود و نیست و نمی خواهد باشد. من هم چیزی ننوشتم. به یادش گلی کاشتم در باغ بزرگ...
هنگام غروب امروز رفتم و سری به او زدم: در گورستان باغچه حیاطمان دفن شده بود...

بهار چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.dastanekootah.blogsky.com

اندکی صبر سحر نزدیک است. . . از دیروز بگذر از فردا بگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد