پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن!!

۱۰

امروز که 5 روز از شروع این بازی میگذره دوست دارم بگم:

"من به تنها بودنم در مسیر کوچ خویش، از ابتدای بودنم در این دنیا تا انتهای نیستیم چنان یقین دارم که یک پرستو به تنها نبودن خود در مسیر کوچ زمستانه اش!

کرگدن شماره ۲ ممنون که این متن رو به من هدیه کردی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 اردیبهشت 1386 ساعت 08:05 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

ما آزموده ایم درین شهر بخت خویش
بیرون کشیده باید از این ورطه رخت خویش
از بس که دست میزنم و آه می کشم
آتش زدم چو گل به تن سخت لخت خویش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد