پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

۱۵ روز از زندگی ؟؟؟ روزه من

۱۵ روز برای خودت زندگی کن

۱۲

... باش!!

کرگدن موجودیه که توی سیر تکاملی طبیعت جا مونده

کرگدن به دنیای ما تعلق نداره

کرگدن زشت نیست، معیار ما برای سنجیدن زیبایی یه چیزه دیگه ست

کرگدن پوستش کلفته، تا به حال شنیدی که کرگدنی به خاطر زخمی شدن پاهاش از زمین گله کنه؟

کرگدن همیشه تنهاست. گله ها برای ضعیف هاست،چیزییه که ترسوها ترسشونو توش قایم میکنن

تا به حال یه گله کرگدن دیدی: یا یه گله ببر؟ شیر؟

اما تا زیاده گله گوسفنده، گله آهو حتی گله فیل!! بد دردیه اگه قوی ترین موجود دنیا باشی اما به قدرتت ایمان نداشته باشی!

کرگدن همیشه تنهاست. حتی اگه با جفتش باشه! اونا با هم تنهان!

کرگدن با تو کاری نداره، اون همبشه سرش تو کار خودشه

اما

بر عکس تصور همه کرگدن همیشه آروم نیست

کی میدونه زیر اون پوست کلفت چه خبره!!

سر به سرش نذار اگه نمی خوای انفجار خشمشو ببینی

خشم یه کرگدن واقعیه

تظاهر نیست

مثل آرامششش

مثل محبتش

قضیه اون پرنده رو که خیلی وقتا روی پشتش میشینه روکه میدونی!

کرگدن گریه  هم می کنه

اما برای ما مغرورتر از اونیه که اشکشو نشونمون بده

گریه اون

یا در عمیق ترین غارهای تنهاییشه

یا پیش یه کرگدنه دیگه، مثل خودش

کرگدن میمون نیست که برای خوشایند بقیه تقلید کنه

کرگدن گوسفند نیست که برای رضایت دیگران اطاعت کنه

کرگدن گرگ نیست که برای ارضای خودش بکشه

کرگدن نیازی به ستایش و تعریف ما نداره

کرگدن تلاش نمی کنه که همه دوسش داشته باشن

کرگدن شبیه هیچ چیز و هیچ کس نیست

کرگدن، کرگدنه

نگران نباش

نسل کرگدنا هیچ وقت منقرض نمیشه

اونا از همون ابتدای تاریخ بودن

بدون هیچ کمکی تا اینجا اومدن

برای ادامه دادن هم هیچ نیازی به حمایت هیچ کس ندارن

اونا از همون اول هم کم و انگشت شمار بودن

اما مبارزه کردن

نه با هیاهو وجنجال

نه با تقلید و تسلیم

سلاح اونا سکوتشونه

و بودنشون

سکوتی که نسلهاست شکسته نشده

سعی نکن به اسرار زندگیه کرگدنها دست پیدا کنی

بیفایدست

راز بقای اونا توی همین سکوتشونه

و توی باوری که به خودشون دارن

کرگدن کرگدنه

نظرات 3 + ارسال نظر
صونا یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.hoveyat,blogsky.com

سلام ودرود؛
خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم؛بیش از هر چیز نام زیباش توجهمو جلب کرد،
جریان این 15 روز چیه؟!
روز خاصیه؟!
متن آخرتون هم بسیار جالب بود.
منتظر حضور گرمت هستم.

"معبودت نگهدارت"

علی دوشنبه 24 اردیبهشت 1386 ساعت 07:55 ق.ظ http://chickensoup.blogsky.com/

سلام
من هم امیدوارم که دوستان خوبی برای هم باشیم
بله من از کتاب سوپ جوجه می نویسمداستانهایی رو که میخونم و به دلم مینشینه تو بلاگم میزنم تا دوستانم هم که میان استفاده کنند
من چند سال پیش مینوشتم بااتفاقاتی که تو زندگیم افتاد از نت به مدت۴-۵ سال دور بودم الان با وقفه ایکه افتاده من نمیتونم مثل قبل باشم اما سعی میکنم زودتر بتونم اماده بشم .
موفق باشی

یه دوست چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http:///http://nani652.blogfa.com/

سلام وبلاگ پر محتوایی دارید .این پستت دو پهلوی زیبا وپر معناییست.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد